ثبت نام

گزارش های جدید از موفقیت سامسونگ در کاهش دادن فاصله خود با اپل در بازار موبایل در سه ماهه ی سوم 2017 خبر می‌دهند

20170823e30c74cb4f91c749d5b75a698ac5f88309.96786

گزارش جدید استراتژی آنالیتیکس که در تاریخ 28 نوامبر منتشر شده است، از کاهش یافتن فاصله‌ی سامسونگ و اپل در چرخه‌ی اقتصادی صنعت اسمارت‌فون‌ها در سه ماه‌ی سوم سال خبر می‌دهند. بر مبنای این گزارش غول تکنولوژی کره‌ی جنوبی با در اختیار داشتن 21.2 درصد از سهم بازار همچنان جایگاه اول خود را در فروش اسمارت‌فون‌ها حفظ کرده‌است و اهالی کوپرنیکو با در تصاحب 11.4 درصد از این سهم در مقام دوم قرار دارند.

سامسونگ همچنان در پس اپل؛ اما نزدیک تر

همچنین اپل با کسب 32 درصد از درآمد کل حاصل از این صنعت در محدوده‌ی زمانی بین جولای تا سپتامبر همچنان پردرآمدترین شرکت در اسن صنعت به‌حساب می‌آید، این در حالی است که سامسونگ در همین محدوده‌ی زمانی سهمی 23.1 درصدی از درآمد حاصل از صنعت موبایل را از آن خود نموده که رقمی قابل توجه به‌حساب می‌آید. این فاصله‌ی 8.9 درصدی را می‌توان نشان از کاهش اختلاف درآمد دو شرکت از رقم 15.5 درصدی این اختلاف در گزارش Korea Herald که در سه ماه‌ی سوم 2015 منتشر شد دانست.

اپل همچنان بیشترین سود عملیاتی را کسب کرده است

اپل در این سه ماه موفق به کسب 69.9 درصد از سود عملیاتی کل دنیای موبایل شده و سامسونگ با سهم 21.8 درصدی خود از سود خالص عملیاتی پس از آن قرار دارد. این فاصله نیز نسبت به گزارش‌های مرتبط با 2015 کاهشی 18.8 درصدی را تجربه کرده و از رقم 66.9 درصد به 48.1 کاهش یافته است.

استراتژی آنالیتیکس در جمع بندی گزارش خود به این نکته اشاره می‌کند که در زمانی که اپل در حال تجربه کردن ارقام فروش عالی آیفون X که بخشی از آن نتیجه‌ی تاخیر چند ماه در عرضه‌ی این محصول است می‌باشد، سامسونگ با ایجاد تنوع‌ در محصولات خود که قشر‌های متعددی از جامعه را شامل می‌شوند و همچنین حضور قدرت‌مند سری‌ میان رده‌ی A و پرچم‌دار S  موفق به ارتقا جایگاه خود در بازار شده و این موضوع را می‌توان با نگاهی به آمار‌ها به اثبات رساند.

منبع :
Sammobile

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *