ثبت نام

شاید اگر قرار باشد بین هیجان انگیز‌ترین و جنجالی‌ترین موضوع دنیای تکنولوژی را مشخص کنیم، این جایگاه تنها برازنده‌ی رقابت همیشگی دو غول پیشگام دنیای تکنولوژی یعنی سامسونگ و اپل و دشمنی عمیق این دو شرکت باشد. این دشمنی که همواره با طعنه‌های جالبی که بین دو شرکت رد و بدل می‌شد همراه بوده، طعنه‌هایی که نمی‌توان  جذابیت‌ آن‌ها را کمتر از رویداد‌ رونمایی  پرچم‌داران دو شرکت دانست.

سامسونگروبه‌رو شدن با صف‌های عریض و طویل طرفداران اپل در روز‌های آغازین عرضه‌ی آیفون‌های جدید دیگر به امری عادی تبدیل شده است، موضوعی‌ که همواره مورد تمسخر سامسونگ بوده است و آن دسته از طرفداران اپل را در گیر تعصبی بی پشتوانه ‌می‌داند. با آغاز عرضه‌ی آیفون X مجددا شاهد تشکیل چنین صف‌هایی هستیم و این موضوعی باز هم مورد تمسخر سامسونگ قرار گرفته است و سامسونگ با انتشار ویدیوی تبلیغاتی خلاقانه‌ی جدید خود از کمپین تبلیغاتی جدیدش با شعار Upgarde to Galaxy رونمایی کرده است.

سامسونگدر این ویدیو داستان ۱۰ سال زندگی یک جوان را نشان می‌دهد، که با خرید یک آیفون آغاز شده و با مشکلات و محدودیت‌های روز افزونش ادامه‌ خواهد یافت. این وضع به همین منوال ادامه دارد تا زمانی که قهرمان قصه  تصمیم می‌گیرد تغییری در این وضع ایجاد کند و با ارتقا گوشی خود به نوت 8 دنیایی جدید و بی محدودیت از امکانات را تجربه کند.

منبع :
phonearena

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *