ثبت نام

سامسونگ بزرگترین برند هوشمند اروپای غربی در Q1 2020 بود

05
ب

سامسونگ تقریباً یک دهه است که بزرگترین مارک هوشمند گوشی های هوشمند در جهان بوده است ، اما این شرکت زمان های پر تلاطم را پشت سر می گذارد. موقعیت آن توسط OEM های چینی مانند هواوی و شیائومی به شدت مورد چالش قرار می گیرد. در چین و هند ، فروش شرکت کره جنوبی سه ماه پس از ربع کاهش یافته است. سامسونگ هنوز هم در چند بازار مانند ایالات متحده و اروپای غربی قدرتمند است.

طبق گزارشی از شرکت تحقیقات بازار Canalys ، سامسونگ در سه ماهه اول سال 2020 بزرگترین برند هوشمند گوشی های هوشمند در غرب اروپا بود. این شرکت با 37 درصد سهم بازار در منطقه ، بالاتر از اپل ، هواوی ، شیائومی و HMD Global قرار داشت. . با این حال ، این هنوز 21 درصد افت در مقایسه با شماره Q1 2019 بود. مشخص شد که Galaxy A51 سومین گوشی هوشمند پرفروش در جهان است.

اپل ، هواوی ، شیائومی و HMD گلوبال توانستند به ترتیب 24 درصد ، 18 درصد ، 10 درصد و 2 درصد از سهام بازار را به خود اختصاص دهند. در حالی که فروش اکثر OEM های دیگر طی Q1 2020 کاهش یافته است ، شیائومی با افزایش 79 درصدی سهم بازار خود را نسبت به Q1 2019 نشان داد. علاوه بر این ، در چند بازار مانند اسپانیا ، شیائومی موفق شد سامسونگ را شکست دهد تا به بزرگترین برند تبدیل شود. این می تواند نشانه ای باشد که سامسونگ باید بهتر عمل کند.

کمترین چیزی برای فروش سری Galaxy S20 تاکنون ناامید کننده بوده است. از زمان رکورد فروش (80 میلیون) گلکسی S4 در سال 2013 ، فروش سری گلکسی اس با گذشت هر سال کاهش یافته است. اگرچه در انتهای تونل نور وجود دارد. با وجود برچسب قیمت 1380 دلاری ، گلکسی Z Flip آمار بزرگتری از آنچه سامسونگ پیش بینی کرده بود بوده است و این شرکت قصد دارد تا در آینده تلفن های تاشو بیشتری را عرضه کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *